2024 m. VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS
- Apklausų metu išsiaiškinta, kad mokyklos mokytojai ir mokyklos vadovai laiko save viena komanda, siekiančia bendrų tikslų – santykiai geri, paremti abipuse pagalba, priimant sprendimus atsižvelgiama į visus.
- Dirbdami kaip viena ambicinga profesionalų komanda, mokytojai turi galimybę kryptingai tobulinti savo profesines kompetencijas, siekti aukštesnių individualių ir bendrų rezultatų.
- Mokykloje tinkamai vykdomas profesinis įsivertinimas, refleksija.
- Mokytojai turi gerą darbo viziją, pagal kurią vertina savo veiklą ir jos rezultatus.
- Mokytojų tarpusavio santykiai grindžiami geranoriškumu vienas kitam ir kolegialia pagalba, siekiant geresnių mokinių mokymosi rezultatų, pažangos, kartu džiaugiasi pavykusiais projektais, pasiekimais, laimėjimais.
- Mokyklos veiklos dokumentuose numatoma, fiksuojama ir analizuojama informacija apie mokytojų nuolatinį profesinį tobulėjimą.
- Didžioji dalis mokytojų (94 %) sutinka, kad gauna reikiamą ir veiksmingą pagalbą iš pagalbos mokiniui specialistų ir administracijos.
- Dauguma mokinių tėvų (86 %) dalyvauja visuose tėvų susirinkimuose ir klasės mokytojo organizuojamuose individualiuose pokalbiuose.
- Didžioji dalis mokinių tėvų (96 %) sutinka, kad informacija apie mokyklos strateginį planą, metinį veiklos planą, ugdymo planą, pasiekimų vertinimo sistemą, ugdymo organizavimą yra prieinama ir aiški..
- Nors didesnė mokyklos mokinių tėvų dalis (71 %) pažymi, kad yra aktyviai įsitraukę į mokyklinį gyvenimą, tačiau dalis tėvų (29 %) nėra aktyvūs ir negali teigiamai veikti mokinių mokymosi rezultatų, emocinės gerovės ir bendros mokyklos atmosferos.
- Organizuoti pedagoginį – psichologinį švietimą, įtraukiant pagalbos mokiniui specialistus (renginiai, informacija mokinių tėvams, dalyvavimas klasės tėvų susirinkimuose).
- Organizuoti mokytojams seminarą apie bendravimą ir bendradarbiavimą su tėvais.
- Ieškoti įvairesnių būdų ir priemonių, kaip įvertinti mokytojų pasiekimus ir laimėjimus.
- Kurti stiprią ir inovatyvią švietimo aplinką, kurioje mokytojai tobulina ir atnaujina savo profesines kompetencijas.
- Stiprinti komandinę dvasią, palaikyti atvirą ir palaikančią darbo aplinką, apimančią ne tik profesinių gebėjimų tobulėjimą, bet ir emocinį palaikymą.
- Skatinti tėvų aktyvų įsitraukimą į mokyklinį gyvenimą, skatinti bendruomeniškumą, organizuoti tėvų švietimo programas, kurių tikslas – padėti tėvams geriau suprasti šiuolaikinį ugdymą, emocinę vaiko raidą.
- Efektyvinti mokytojų asmeninį meistriškumą paremtą nuolatiniu tobulėjimu.
2023 m. VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS
- Dauguma mokytojų yra įvaldę įvairias vertinimo strategijas ir būdus, kurie padeda stebėti ir įvertinti ugdymo(si) procesą bei daromą pažangą.
- Mokykloje sistemingai yra analizuojami ugdymo(si) pasiekimų patikrinimų rezultatai, mokykla atsakingai ir tikslingai teikia duomenis apie mokinių ir mokyklos pasiekimus įvairioms interesų grupėms (mokiniams, jų tėvams, mokytojams).
- Pusė mokinių tėvų yra patenkinti, mokyklos ugdymo tikslais, būdais ir rezultatais formuojant asmenybes.
- Mokinio pasiekimų aplankas „Korys“ padeda pamatuoti mokinio pasiekimus ir pažangą.
- Mokinio „Mano sėkmės planas“ padeda jam siekti ir planuoti pažangą.
- Mokytojai iš dalies sutinka, kad mokiniai savarankiškai analizuoja ir vertina savo pasiekimus, mokymosi pažangą.
- Didžioji dalis tėvai sutinka, kad jie ir jų vaikai turi galimybę kartu su mokytoju aptarti mokymosi pažangą ir kad individualūs pokalbiai su mokytoju padeda vaikui siekti ugdymosi pažangos.
- Mokyklos mokiniai pasitiki savo jėgomis, nebijo iššūkių – juos priima kaip naujas mokymosi bei veiklos galimybes, yra sveikai ambicingi ir atkaklūs.
- Mokiniai supranta išsilavinimo ir mokymosi vertę.
- Mokiniai nori ir moka bendrauti, bendradarbiauti, dalyvauti bendrose veiklose.
- Sudaryti daugiau galimybių kiekvienam mokytojui įvaldyti įvairias vertinimo strategijas ir būdus, kurie padeda stebėti ir įvertinti ugdymo(si) procesą bei daromą pažangą.
- Sistemingiau mokykloje analizuoti ugdymosi pasiekimų patikrinimų rezultatus.
- Daugiau dėmesio skirti atsakingam ir tikslingam duomenų apie mokinių ir mokyklos pasiekimų teikimui įvairioms interesų grupėms (mokiniams, jų tėvams, mokytojams).
- Gerinti mokinių tėvų nuomonę apie mokyklos ugdymo tikslus, būdus ir rezultatus formuojant asmenybes.
- Skatinti mokinius ir toliau savarankiškai analizuoti ir vertinti savo pasiekimus, mokymosi pažangą.
- Įpareigoti pirmų ir antrų klasių mokytojus mokyti mokinius analizuoti ir vertinti savo pasiekimus ir daromą pažangą.
- Skatinti mokinius naudotis pasiekimų aplanku „Korys“, bei jame fiksuoti, stebėti, analizuoti pasiekimus ir pažangą.
- Įpareigoti klasių vadoves mokinių tėvams pakartotinai išsiųsti „Mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) konsultavimo grafiką“ ir priminti apie galimybę užsiregistruosi konsultacijai pas mokyklos švietimo pagalbos specialistą: psichologą, logopedą, specialųjį pedagogą, socialinį pedagogą.
- Ieškoti įvairesnių būdų ir priemonių, kaip būtų galima dalykų mokytojams aptarti mokinio mokymos(si) sėkmes ir sunkumus bei asmeninės pažangos planavimą.
- Mokytojams ir pagalbos mokiniui specialistams mokyti mokinius konstruktyviai spręsti konfliktus ir valdyti save stresinėse situacijose.
2022 m. VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS
- Mokytojai žino pagalbos mokiniui teikimo tvarką mokykloje.
- Kilus problemoms klasėje, mokytojai ne visuomet laiku sulaukia pagalbos.
- Pusė mokyklos mokytojų pažymėjo, kad mokykloje tik iš dalies yra sudarytos sąlygos ir turima nepakankamai priemonių, ugdant gabius ir talentingus vaikus.
- Dauguma mokytojų (75 %) pažymėjo, kad jiems pakanka žinių ir įgūdžių, ugdant gabius ir talentingus mokinius.
- Didesnė dalis (56,2 %) mokytojų pažymėjo, kad jiems nepakanka žinių ir įgūdžių ugdant SUP mokinius.
- Mokytojai organizuodami mokymą(si) atsižvelgia į mokinių amžiaus tarpsnio, asmeninius ir ugdymosi poreikius, interesus, gebėjimus.
- Mokytojai pamokose taiko įvairius mokinių pergrupavimo pagal jų mokymosi poreikius būdus.
- Dauguma mokytojų sudaro galimybę kiekvienam mokiniui patirti įvairius mokymosi būdus ir formas, išbandyti įvairių rūšių užduotis ir kuo įvairesnes veiklas įvairiuose kontekstuose.
- Mokiniai tik iš dalies geba planuoti ir valdyti laiką.
- Mokiniai sėkmingai dalyvauja diskusijose, pristatymuose, išsako savo nuomonę.
- Mokiniai padedami mokytojo geba išsikelti mokymosi tikslus, kuriuos aptaria su mokytojais supranta, pagal kokius kriterijus jie vertinami.
- Mokytojai mokslo metų eigoje su mokiniais aptaria jų mokymosi pažangą, paaiškina, pataria, kaip jie galėtų geriau mokytis.
- Didžioji dalis mokytojų iš dalies sutinka, kad:
- pasiekimų aplankas „Korys“ padeda geriau vertinti mokinio pažangą;
- mokiniai savarankiškai analizuoja ir vertina savo pasiekimus, mokymosi pažangą;
- mokinio „Mano sėkmės planas“ padeda jam geriau mokytis.
- Mokinių tėvus tenkina mokyklos ugdymo kokybė, mokytojų pastangos, kad jų vaikas suprastų ir išmoktų pamoką.
- Didžioji dalis mokinių tėvų yra susipažinę su „Mokyklos mokinių ugdymosi pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkos aprašu“.
- Didžioji dalis mokinių tėvų mano, kad jų vaikas turi galimybę kartu su mokytoju aptarti mokymosi pažangą.
- Sudaryti tinkamas sąlygas, ugdant gabius ir talentingus mokinius.
- Sudaryti tinkamas sąlygas, ugdant SUP mokinius, aprūpinat mokytojus tinkamomis priemonėmis, orientuojantis į mokinių poreikius.
- Skatinti mokytojus tobulinti savo žinias ir įgūdžius, ugdant SUP mokinius.
- Įrengti „nusiraminimo“ patalpas mokiniams, turintiems elgesio ir emocijų sutrikimų.
- Sudaryti daugiau galimybių kiekvienam mokiniui patirti įvairius mokymosi būdus ir formas, išbandyti įvairių rūšių užduotis ir kuo įvairesnes veiklas įvairiuose kontekstuose.
- Efektyviau pamokose taikyti įvairius mokinių pergrupavimo pagal jų mokymosi poreikius būdus.
- Tobulinti mokyklos mokinio pasiekimų aplanko „Korys“ turinį.
- Skatinti mokinius individualią pažangą planuoti „Mano sėkmės planas“ ir fiksuoti ją mokinio pasiekimų aplanke „Korys“.
- Skatinti ir mokyti kiekvieną mokinį įsivertinti ir analizuoti individualią pažangą,
- Mokyti mokinius (pasitelkiant švietimo pagalbos specialistus) planuoti ir valdyti laiką.
- Tobulinti mokinių mokymosi skatinimo sistemą.
- Sudaryti daugiau galimybių mokiniams gebėti aptarti ir įsivertinti savo mokymąsi su mokytojais ir tėvais.
- Įpareigoti klasių vadovus tėvų susirinkimų metu supažindinti mokinių tėvus (globėjus) su mokykloje galiojančiu „Mokyklos mokinių ugdymosi pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkos aprašu”.
2021 m. VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS
- Apklausų metu išsiaiškinta, kad mokykloje mokytojai tikslingai naudoja informacines technologijas: pamokose, namų darbų ruošoje.
- IKT panaudojimas gerina ir tobulina mokymo(si) rezultatus, gilina mokinių dalyko žinias.
- IKT padeda mokiniams įvairiapusiškiau ir patraukliau mokytis: tyrinėjant, eksperimentuojant, bendraujant ir pritaikant įvairias informacines technologijas ir programas ugdymo(si) tikslais.
- Didžioji dalis mokyklos bendruomenės narių (tėvų, mokytojų ir mokinių) sutinka, jog pamokos būtų organizuojamos ne tik mokyklos teritorijoje esančiose zonose, bet ir įvairiose netradicinėse vietose, pvz. kultūros įstaigose (bibliotekose, muziejuose ir kt.).
- Daugumos mokyklos bendruomenės narių nuomone (tėvų, mokytojų ir mokinių) mokykloje pakankamai dėmesio skiriama išvykoms po miestą, Lietuvą.
- Didesnė dalis mokytojų mano, kad mokyklos erdvės funkcionalios, lengvai pertvarkomos ir pritaikomos skirtingiems ugdymo(si) poreikiams: pamokoms ir popamokinei veiklai.
- Mokyklos veiklos dokumentuose numatoma, fiksuojama ir analizuojama informacija apie mokinių mokymąsi ne mokykloje.
- Mokyklos internetinėje svetainėje pateikiama informacija apie mokinių mokymąsi ne mokykloje.
- Apklausų metu išsiaiškinta, kad tėvai ir mokytojai mano, kad mokyklos aplinka yra jauki ir tvarkinga.
- Respondentai sutinka, kad mokinių kūrybiniai darbai panaudojami mokyklos edukacinėms erdvėms kurti. Stenduose esanti medžiaga, atnaujinama, papildoma. Mokykloje mokinių kuriamas interjeras sudaro palankią mokymosi aplinką, jaukumą, ugdo estetinį skonį, skatina vaikų individualias kūrybines galias.
- Apklausos duomenys rodo, kad mokytojai įtraukia mokinius į klasės bendrų erdvių dekoravimą. Mokykla sudaro tinkamas sąlygas mokiniams pasijausti mokyklos šeimininkais, atsakingais už savo mokyklos aplinką, atsižvelgiama į bendruomenės pasiūlymus kuriant mokyklos aplinką.
- Apklaustieji sutinka, kad mokyklos interjeras kuria gerą nuotaiką bei mokinių amžiui derantį jaukumą, ugdo darnos jausmą ir gerą skonį. Derinant skirtingus interjero stilius kuriamos įvairių paskirčių erdvės – padedančios susikaupti, stimuliuojančios mąstymą ir mokymąsi, improvizavimą ir kūrybą, bendravimą ir poilsį.
- Mokytojai mano, kad mokyklos teritorija pritaikyta ugdymui(si), įrengtos zonos aktyviam ir pasyviam poilsiui, bendravimui.
- Dauguma mokinių tėvų ko gero sutinka arba visiškai sutinka, kad mokykloje mokymo(si) aplinka (patalpų išdėstymas, įrengimas, apšvietimas, vėdinimas) yra patogi. Dalis respondentų su tuo nesutinka.
- Kuriant mokyklos modernią aplinką, užtikrinti IKT priemonių prieinamumą, atitinkantį mokinių poreikius.
- Siekiant aukštesnės ugdymo(si) kokybės skatinti ir rengti mokytojams įvairius IKT mokymus.
- Sudaryti daugiau galimybių organizuoti mokymąsi ne mokykloje.
- Efektyvinti mokyklos erdvių funkcionalumą, pritaikant jas skirtingiems ugdymo(si) poreikiams: pamokoms ir popamokinei veiklai.
- Mokyklos internetinėje svetainėje nuolat pateikti informaciją apie mokinių mokymąsi ne mokykloje.
- Tėvų susirinkimų, individualių pokalbių metu supažindinti mokinių tėvus su mokyklos teritorijoje įrengtomis zonomis aktyviam, pasyviam poilsiui, bendravimui.
- Ieškoti resursų ir būdų mokyklos pastato plėtrai.
- Klasėse įrengti modernias vėdinimo sistemas.
2021 m. spalio 25-27 d. TEMINIO IŠORINIO VERTINIMO ATASKAITA
- Vizijos bendrumas įtraukios sampratos įgyvendinimo link (1.1. – 4 lygis).
- Bendruomenės sprendimų pagrįstumas įtraukčiai (1.1. – 4 lygis).
- Mokyklos vadovų įsipareigojimas susitarimams dėl įtraukties gerinimo (1.2. – 4 lygis).
- Mokyklos savivaldos institucijų veiksmingumas įtraukčiai (1.3. – 4 lygis).
- Įtrauktį paremianti mokyklos tinklaveika su socialiniais partneriais ir vietos bendruomene (1.6. – 4 lygis).
- Mokinio asmeninės pažangos planavimas pamokoje (2.1. – 3 lygis).
- Pastoliavimas kiekvienam mokiniui pamokoje (2.1. – 3 lygis).
- Individualių mokinio pasiekimų ir pažangos pamatavimas pamokoje (2.3. – 3 lygis).
2020 m. VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS
2019 m. VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS
2017-2018 m. m. VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS
VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS
Nuo 2016-2017 m. m. mokyklos veiklos kokybės įsivertinimui mokykla vadovaujasi „Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodika” (2016 m. kovo 29 d. Įsak. Nr.-267)
2014-2015 m. m. išnagrinėta veiklos įsivertinimo sritis „Pagalba mokiniui“.
2013-2014 m. m. pradėtas trečias mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo etapas ir išnagrinėta veiklos įsivertinimo sritis „Mokyklos kultūra“.
2012-2013 m. m. išnagrinėta veiklos įsivertinimo sritis „Ugdymas ir mokymasis“.
2011-2012 m. m. išnagrinėta veiklos įsivertinimo sritis „Mokyklos strateginis valdymas“.
2010-2011 m. m. išnagrinėta veiklos įsivertinimo sritis „Pasiekimai“.
2010 m. IŠORĖS AUDITO VERTINIMAS
Kovo 22-26 d. atlikto išorės audito vertinimo išvadose nurodyti mokyklos stiprieji veiklos aspektai:
VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS
2009-2010 m. m. išnagrinėta veiklos įsivertinimo sritis „Pagalba mokiniui“.
2008-2009 m. m. pradėtas antras etapas ir išnagrinėta vidaus audito sritis „Mokyklos kultūra”.
2007-2008 m. m. mokykloje baigtas 7 pasirinktų sričių giluminis auditas.