
Vilniaus Šeškinės pradinė mokykla partnerio teisėmis dalyvauja projekte „Galimybių mokykla“ Nr. 10-072-P-0001, kuris yra finansuojamas ES fondų lėšomis ir bendrojo finansavimo lėšomis Šio projekto tikslas – stiprinti ugdymo, atliepiančio mokinių amžių ir poreikius, kokybę. Projekto įgyvendinimas – nuo 2024 m. balandžio mėn. iki 2027 m. liepos mėn. Projekto vykdytojas – Nacionalinė švietimo agentūra. Projektas įgyvendinamas su daugiau nei 800 partnerių. Bendras projekto biudžetas – 19 187 021,64 Eur
Projekte numatytos veiklos:
- inovatyvaus, personalizuoto ugdymo turinio ir priemonių kūrimas priešmokykliniame ir pradiniame ugdyme;
- didelį mokymosi potencialą turinčių mokinių ugdymo turinio turtinimas;
- vadovėlių, skirtų tautinėms mažumoms gimtosioms kalboms mokytis, parengimas;
- vadovėlių bendrojo ugdymo mokykloms įsigijimas įtraukiant ir profesinio mokymo įstaigas, vykdančias bendrojo ugdymo programas;
- visuomeninio ugdymo ir gamtos mokslų nacionalinių mokinių pasiekimų patikrinimų (NMPP) 4 ir 8 kl. rengimas.
Projekto tikslinė grupė: mokytojai, švietimo pagalbos specialistai, mokyklų vadovai, mokyklos bendruomenė, mokiniai ir ugdytiniai, tyrėjai, Nacionalinės švietimo agentūros darbuotojai. Projektas Nr. 10-072-P-0001 įgyvendinamas pagal 2021–2030 m. švietimo plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-03 „Užtikrinti visiems prieinamą šiuolaikinį ugdymo turinį“. Daugiau informacijos apie projektą galima rasti projekto vykdytojo Nacionalinės švietimo agentūros tinklapyje: https://www.nsa.smm.lt/projektai/vykdomi-projektai/projektas-galimybiu-mokykla
2024 m. balandžio – birželio mėn. vienos klasės mokiniai dalyvavo Nacionalinės švietimo agentūros EdTech centro koordinuojamos programos „Universalus dvikalbis ugdymas Bilingual Future” išbandyme. Programa apima mokslą, technologijas, robotiką, inžineriją, meną, matematiką ir socialinius įgūdžius. Specialiai sukurtame turinyje veikėjai kalba tik angliškai, todėl žodžių ir frazių reikšmės įgyjamos tiesiogiai iš konteksto, kaip gimtosios kalbos atveju. Įvairios užsiėmimų veiklos: animacija, dainos, kūrybinės užduotys, dialogai, žaidimai, pakartojimai leidžia labiau sudominti mokinius.

Dalyvaujamasis biudžetas
2023-10-26 mokykloje startavo „EDU Vilnius“ ir „Transparency International“ Lietuvos skyriaus įgyvendinama iniciatyva – Dalyvaujamasis biudžetas. Mokyklai skirta 1 000 €. Mokyklos bendruomenė spręs dėl dalies mokyklos biudžeto lėšų panaudojimo, pati siūlys idėjas mokyklai ir balsuodama rinks labiausiai patikusias idėjas.
Kolektyvo „Sukutis” pasiekimas
2023-10-24 mokyklos liaudiškų šokių kolektyvui „Sukutis” suteikta aukščiausia, I meninio pajėgumo kategorija.
Mokinių vasaros stovyklos
2021, 2022, 2023, 2024 m. laimėti vaikų vasaros poilsio programų konkursai (finansavimas). Mokykloje organizuotos mokinių vasaros stovyklos (po dvi pamainas) „Pažink, atrask ir aktyviai sportuok“.
VU projektas „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“
Nuo 2022 m. dvi mokytojos dalyvauja VU projekte „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“, su mokiniais vykdo veiklas mokykloje. Mokytojos yra šio projekto ekspertės.
Lietuvos Kultūros Tarybos finansuojamame projekte „Tvarūs ateities miestai“
2022 m. vienos klasės mokiniai ir mokytoja dalyvavo Lietuvos Kultūros Tarybos finansuojamame projekte „Tvarūs ateities miestai“. Dalyvauti šiame projekte buvo atrinktos tik 8 klasės iš Lietuvos. Jų metu, pasitelkiant interaktyvias ir įtraukiančias kūrybines veiklas bei užduotis, mokiniai susipažino su gamtos elementų veikimo principais ir jų svarba miestų ekosistemose. Mokytoja prisidės rengiant metodinį leidinį Lietuvos mokytojams.
Visose pirmose klasėse mokytojai talkina mokytojo padėjėjas
Nuo 2021-2022 m. m. mokykla įgyvendina Vilniaus m. savivaldybės 2020-2025 metų „Kokybiškų švietimo paslaugų prieinamumo visiems Vilniaus miesto vaikams priemonių plano“ 4.5. priemonę – „Vilniaus miesto savivaldybės mokyklų pirmose klasėse užtikrinti po vieną mokytojo padėjėją“. Priemonėje dalyvauja penkios Vilniaus m. mokyklos. Mokykloje kuriamas naujas darbo modelis. Priemone siekiama įrodyti mokytojo padėjėjo svarbą Vilniaus m. mokyklų pirmose klasėse, nes mokytojo padėjėjo pagalba užtikrina aukštesnę ugdymo(si) kokybę.
Projektas „Šiuolaikiškas matematinių gebėjimų ugdymas ir pažangos stebėsena”
Nuo 2021 m. sausio 15 d. Vilniaus miesto savivaldybė 2, 3, 5 klasių mokiniams sudarė galimybę matematikos mokytis išmaniau. Vilniaus Šeškinės pradinė mokykla kartu su kitomis mokyklomis naudoja virtualią mokymo(si) platformą Eduten Playground, kurioje matematikos mokymui(si) ir pažangos stebėsenai naudojama dirbtinio intelekto technologija. Šis projektas padės mokiniams labiau pamėgti matematiką, pagerins matematikos žinias, įgūdžius bei mokymosi motyvaciją. Eduten Playground platforma yra plėtojama Suomijoje jau 8 metus ir naudojama daugiau negu 40 šalių mokyklose. Ji turi daug žaidybinių elementų, naudoja dirbtinio intelekto metodus mokinių mokymo(si) sunkumų diagnostikai, padeda mokytojui inovatyviau dirbti, yra pagrįsta matematikos didaktikos ir pedagogikos tyrimais. Projektą organizuoja ir koordinuoja Vilniaus švietimo pažangos centras. Projektą finansuoja Vilniaus miesto savivaldybė.
Projektas „Informatikos ir technologinės kūrybos ugdymo programos įgyvendinimas pradinėse klasėse“
Laimėtas Vilniaus m. savivaldybės NVŠ projektų finansavimas projektui „Aktyviai, draugiškai, sveikai“
NEC projektas „Bendrojo ugdymo tyrimų, vertinimo ir stebėsenos sistemos plėtra: mokinių pasiekimų vertinimas“
2019-2022 m. vienos klasės mokiniai ir muzikos mokytojas dalyvavo Nacionalinio egzaminų centro projekte „Bendrojo ugdymo tyrimų, vertinimo ir stebėsenos sistemos plėtra: mokinių pasiekimų vertinimas“. Projekto tikslas – sukurti prielaidas meninio (dailės ir muzikos) ir technologinio ugdymo pasiekimų stebėsenai nacionaliniu lygiu, veiksmingam formuojamajam pasiekimų vertinimui ugdymo procese, taip pat mokinių individualios pažangos stebėsenai.
Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis”
2019-2020 m. m. NŠA projekto „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologijos priemonėmis“ lėšomis mokykloje įrengtas inovatyvus Edukacinių veiklų kabinetas, kuriame edukacinė aplinka papildyta įvairiausiomis gamtos pažinimo mokymo priemonės ir įranga: nuo įprastų laboratorinių indų iki šviesinio bei rankinio skaitmeninio mikroskopų ir rinkinių mechanikos bandymams atlikti, skirtomis gamtamoksliniam ugdymui. Projektui įgyvendinti skirta: 24 065 118,47 €. Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.
Antrokai mokosi plaukti

Paramos programa „Vaisių ir daržovių bei pieno ir pieno produktų vartojimo skatinimo vaikų ugdymo įstaigose programa“
Mokyklos įvertinimas


Mokykla įtraukta į A. spektro mokyklų tinklą
Nuo 2018 m. mokykla, kaip turinti patirtį ugdant specialiųjų poreikių mokinius, įtraukta į A. spektro mokyklų tinklą, aktyviai dalyvauja numatytose veiklose.
Fizinio aktyvumo skatinimo projektas „Judėjimo džiaugsmas”
Šviečiamoji gyvulininkystės programa
2017-2018 m. m. mokyklos dviejų klasių mokiniai ir jų mokytojos dalyvavo LR Žemės ūkio ministerijos programos „Leader” ir žemdirbių mokymo metodikos centro įgyvendinamoje Šviečiamojoje gyvulininkystės programoje. Šviečiamosios programos tikslas – skatinti vaikų ir jaunimo susidomėjimą gyvulininkyste.
Visuomenės aplinkosauginis švietimo projektas „Labas, gamta! Štai ir aš!“
2016 m. dviejų klasių mokiniai ir jų mokytojos dalyvavo Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės aplinkosauginio švietimo projekte „Labas, gamta! Štai ir aš!“, kurį įgyvendino LEU studentų mokslinis klubas „Idėjų laboratorija“ (kuratorė dr. Rita Makarskaitė – Petkevičienė).
Atvira projekto „Švietimo paslaugų kokybės bendro lavinimo mokyklose vaikams su specialiaisiais poreikiais tobulinimas” rezultatų aptarimo konferencija
2011 m. gruodžio 27 d. mokykloje organizuota atvira projekto „Švietimo paslaugų kokybės bendro lavinimo mokyklose vaikams su specialiaisiais poreikiais tobulinimas” rezultatų aptarimo konferencija. Joje dalyvavo 41 dalyvis. Konferencijoje buvo pasidalinta mintimis apie mokykloje vykdytas veiklas ir pakviesta įsijungti į projektą, nes Vilniaus Šeškinės pradinė mokykla buvo bazinė šio projekto mokykla.
Edukacinis projektas – „Švietimo paslaugų kokybės bendro lavinimo mokyklose vaikams su specialiaisiais poreikiais tobulinimas”
2011-2013 m. mokykloje vykdytas PLF „SOS vaikų kaimų Lietuvoje draugijos“ edukacinis projektas – „Švietimo paslaugų kokybės bendro lavinimo mokyklose vaikams su specialiaisiais poreikiais tobulinimas”. Vykdytos veiklos: seminaras mokytojams ir specialistams apie pradinio ugdymo bendrosios programos pritaikymą specialiųjų poreikių vaikams; mokymo priemonių (kompiuteris, demonstracinė lenta ir projektorius) įsigijimas; atvejų aptarimai mokytojams, specialistams; socialių bendravimų įgūdžių lavinimas vaikams; atvejų aptarimai mokyklos bendruomenės nariams, sprendžiant ypač nekasdieninius vaikų ugdymo klausimus; adaptaciniai mokymai 1 ir 4 klasių tėvams; projekto rezultatų sklaida – konferencija. Projekto išlaidų suma – 34 258 Lt. Projekto iniciatorius: NVGN „Vilniaus SOS vaikų kaimas“. Projekto partneriai: Vilniaus Šeškinės pradinė mokykla, VPPT.
Projektas „Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas 6-iose Vilniaus m. pradinėse mokyklose“
2011-2012 m. mokykla vykdė projektą „Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas 6-iose Vilniaus m. pradinėse mokyklose“ ir jį administravimo. Projekte dalyvavo 6 Vilniaus miesto pradinės mokyklos. Vykdytos veiklos: specialiosios pedagoginės pagalbos paslaugų teikimas mokyklose; neformaliojo specialiųjų poreikių asmenų švietimo paslaugų teikimas mokslo metų laikotarpiu (neformalus ugdymas) mokyklose; neformaliojo specialiųjų poreikių asmenų švietimo paslaugų teikimas vasaros atostogų metu (stovyklos). Projektui įgyvendinti buvo skirta 319 230 Lt. Projektas 100 % finansuojamas iš ES socialinio fondo lėšų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.
Projektas „Bendrojo lavinimo mokyklų modernizavimas”
2009-2011 m. mokykla dalyvavo Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos „Mokyklų tobulinimo programos plius” projekte „Bendrojo lavinimo mokyklų modernizavimas”. Mokytojai aprūpinti baldais, IKT, stacionaria ir mobilia įranga, skirta mokytojams pasirengti ugdomajai veiklai ir darbui su elektroninėmis švietimo sistemomis.
Paprojektis „Mokytojų ir kitų mokyklos specialistų kompetencijų stiprinimas kūrybiškumo, vaizduotės ir vaikų poreikio skaityti skatinimo srityse”
2009-2010 m. mokykla vykdė ir administravo Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų subsidijų schemos „Vietinės ir regioninės valdžios bei jos institucijų administracinių ir viešųjų paslaugų teikimo gebėjimų stiprinimas“ paprojektį “Mokytojų ir kitų mokyklos specialistų kompetencijų stiprinimas kūrybiškumo, vaizduotės ir vaikų poreikio skaityti skatinimo srityse”. Paprojekčio tikslai: tobulinti mokytojų ir kitų mokyklos specialistų profesines kompetencijas kūrybiškumo, aktyvesnio vaikų vaizduotės naudojimo ugdymo procese ir vaikų poreikio skaityti skatinimo srityse. Paprojekčio metu vykdomos veiklos: mokytojų ir kitų mokyklos specialistų kompetencijos buvo keliamos per praktinių seminarų ciklą kūrybiškumo, vaikų vaizduotės lavinimo ir skatinimo skaityti srityse. Skirta paramos suma – 301 248,25 Lt.