Atlikto mokyklos veiklos srities „Rezultatai“  įsivertinimo
 išvados   
 
 1. Dauguma tėvų aptaria su mokytojais individualią savo vaiko mokymosi pažangą, tačiau apie  25% tėvų teigia, kad su mokytojais individualios vaiko mokymosi pažangos neaptaria.
 2. Tėvų teigimu, dauguma jų individualią savo vaiko mokymosi pažangą stebi ir su vaiku aptaria.
 3. Daugumos tėvų nuomone jų vaikai suvokia, kokių žinių jiems trūksta.
 4. Mokytojų teigimu, jie fiksuoja mokinio mokymosi pasiekimus ir aptaria su mokiniais
jų daromą pažangą.
 5. Mokinių teigimu, jie suvokia, kokių žinių jiems trūksta ir teigia, jog su mokytojais
aptaria savo individualią mokymosi pažangą.
 6. Mokiniams iš esmės sudarytos tinkamos sąlygos bręsti kaip asmenybėms: dauguma mokinių įtraukiami į projektinę veiklą, skatinamas mokinių dalyvavimas įvairaus lygmens konkursuose, palaikoma mokinių savivalda, ugdomos bendrosios kompetencijos (komunikavimo, pažinimo, iniciatyvumo ir kūrybingumo, socialinė ) organizuojamose  veiklose bei klasės valandėlėse. 
 7. Ugdant mokinių mokėjimo mokytis kompetencijos atsiskleidžia veiklose, kurios
organizuojamos mokyklos teritorijoje ir už jos ribų.
 8. Daugiau kaip pusė apklausoje dalyvavusių tėvų ir dauguma mokytojų sutinka, kad mokyklos bendruomenė efektyviai išnaudoja el. dienyno galimybes tarpusavio bendradarbiavimui.
 9. Dauguma apklausoje dalyvavusių mokytojų sutinka, kad mokykla turi savitų ugdymo
pasiekimų.
10. Dauguma apklausoje dalyvavusių mokytojų sutinka, kad mokykloje analizuojami apibendrinti, susumuoti atskiro mokymosi laikotarpio rezultatai, sistemingai apmąstoma įvairių mokinių grupių, klasių pasiekimų dinamika ir mokyklos indėlis į mokinių pažangą.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Leave a Comment