Birželio 12 d. vyko respublikinė metodinė – praktinė mokslininkų, tyrėjų ir pradinių klasių mokytojų „Mokinio pasiekimai ir pažanga. Individualios mokinio pažangos matavimo sistemos tobulinimas, įtraukiant tėvus ir mokinius“ konferencija. Konferenciją organizavo ir koordinavo Vilniaus Šeškinės pradinė mokykla, bendradarbiaujant su Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija ir Viešąja įstaiga „Vaikų ugdymas“. Renginio metu buvo sudarytos sąlygos nagrinėti, kaip vertinimo, įsivertinimo ir nuolatinės pažangos stebėjimo procesai prisideda prie visapusiško pradinių klasių mokinių ugdymo ir skatina jų savirefleksiją bei atsakomybę už mokymosi procesą, jų ūgtį.
Konferencijos dalyvius pasveikino Vilniaus miesto savivaldybės bendrojo ugdymo skyriaus vyriausioji specialistė, laikinai einanti skyriaus vedėjos pareigas, Ana Lapajeva. Po įžanginio mokyklos direktorės pranešimo „Mokinio pasiekimai ir pažanga. Individualios mokinio pažangos matavimo sistemos tobulinimas“, konferencijos moderatorė mokytoja ekspertė Jūratė Mocartienė pasveikino konferencijos dalyvius ir pakvietė būti aktyviais klausytojais.
I konferencijos dalyje pranešimus skaitė prof. dr. Daiva Jakavonytė – Staškuvienė, doc. dr. Sigita Burvytė, dokt. Jovita Ponomariovienė, dokt. Rytis Komičius. Mokslininkai, tyrėjai dalinosi naujausiais mokslinių tyrimų rezultatais, naujausių dokumentų analize, tarptautine patirtimi.
II konferencijos dalis buvo skirta dalintis mokyklų gerąja praktine patirtimi. Mūsų mokyklos pavaduotoja R. Džiavečkienė ir mokytoja ekspertė J. Mocartienė skaitė pranešimą „Mokinių asmeninės pažangos fiksavimas, matavimas, naudojant individualios mokinių pažangos aplanką „Korys“. Tyrimo rezultatų pristatymas.“, vyresnioji mokytoja L. Gailienė ir Jolanta Zeleniūtė Pires (1c klasės mokinės mama) skaitė pranešimą „Trišaliai susitikimai (mokinys-tėvai-mokytoja), aptariant individualios mokinio pažangos aplanką „Korys“ “. Pranešimus skaitė Panevėžio Vyturio“ progimnazijos direktoriaus pavaduotojos R. Radzevičienė ir O. Karoblienė, Vilniaus Fabijoniškių gimnazijos mokytoja L. Loginovienė, Vilniaus Jono Basanavičiaus progimnazijos mokytoja S. Burbulytė.
II konferencijos daliai pasibaigus mokslininkės prof. dr. Daiva Jakavonytė – Staškuvienė ir doc. dr. Sigita Burvytė reflektavo kaip mums sekėsi dalintis tyrimų rezultatais, tobulinti ugdymo kokybę ir auginti mokinių potencialą, gerąja mokyklų patirtimi, siekiant kryptingai ugdyti atsakingas asmenybes.
Direktorė D. Slepakovienė apibendrino konferenciją pranešimu „Kūrybingos, atsakingos, atviros kaitai asmenybės ugdymas matuojant individualią mokinių pažangą“. Renginio pabaigoje remdamiesi mokslininkų pranešimų įžvalgomis bei pasidalintomis praktikomis pristatytas konferencijos rezoliucijos projektas, skirtas NŠA. Projektas svarstytas, jam pritarė visi konferencijos dalyviai.
Tikime, kad šios konferencijos metu išsakytos mintys ir pasidalintos praktikos virs realiais pokyčiais mūsų mokyklose. Dėkojame visiems dalyvavusiems, linkime nesustoti tobulinti ugdymo kokybę ir auginti mokinių potencialą su pasitikėjimu ir atsakomybe.
Konferencijos organizacinis komitetas:
Diana Slepakovienė, Vilniaus Šeškinės pradinės mokyklos direktorė,
Rasa Džiavečkienė, Vilniaus Šeškinės pradinės mokyklos direktorės pavaduotoja ugdymui,
Ligita Monkevičienė, Vilniaus Šeškinės pradinės mokyklos direktorės pavaduotoja ugdymui,
Jūratė Mocartienė, Vilniaus Šeškinės pradinės mokyklos mokytoja ekspertė, konferencijos moderatorė,
Laimutė Gailienė, Vilniaus Šeškinės pradinės mokyklos vyresnioji mokytoja,
Kristina Stacevič, Vilniaus Šeškinės pradinės mokyklos mokytoja,
Agnė Kriščiūnaitė, Vilniaus Šeškinės pradinės mokyklos socialinė pedagogė, bibliotekininkė.




