Psichologas
Viktorija Urmanavičiūtė (1 et.) – el. p. u.viktorija1@gmail.com
- Rūpinasi, kad moksleiviai mokykloje jaustųsi psichologiškai saugūs ir ugdymo procesas vyktų be pašalinių negatyvių trukdymų.
- Nustato moksleivių psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas ir padeda jas spręsti.
- Konsultuoja, atlieka psichologinį įvertinimą ir tiriamąjį darbą.
- Stiprina mokytojų, tėvų (globėjų) gebėjimą bendrauti su moksleiviais, turinčiais psichologinių problemų.
- Šviečia moksleivius, tėvus ir pedagogus vaiko raidos psichologijos klausimais.
Psichologinė pagalba mokykloje teikiama, kai:
- Prašo mokinio tėvai (globėjai);
- Siunčiamas mokytojų, gavus tėvų (globėjų) sutikimą;
- Prašo Vaiko teisių apsaugos tarnyba;
- Jeigu tėvai nesirūpina vaiku.
Kada kreiptis į psichologą?
- Yra bendravimo problemų su bendraamžiais, mokytojais ar tėvais.
- Turi mokymosi sunkumų.
- Jaučiasi vienišas, nemylimas.
- Kamuoja nerimas, depresija, stresas.
- Konsultacijos yra konfidencialios.
Logopedas
Žydra Jackūniene (1,5 et.) – el. p. zydraja57@gmail.com
Regina Petkevičienė (0,5 et.) – el. p. reginapetkeviciene@gmail.com
- Teikia logopedinę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų.
- Išsiaiškina moksleivių kalbos ir komunikacijos sutrikimų pobūdį ir priežastis.
- Numato palankiausias sutrikusios kalbos plėtotės korekcijos priemones ir ugdymo(si) sunkumų įveikimo būdus.
- Dirba individualiai ir grupėmis su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais.
- Bendrauja ir bendradarbiauja su mokytojais ir kitais mokiniui pagalbą teikiančiais specialistais.
- Konsultuoja tėvus ir pedagogus mokinių ugdymo(si) sunkumų įveikimo klausimais.
Specialusis pedagogas
Ligita Monkevičienė (1 et.) – el. p. ligita.monkeviciene@seskinespradine.vilnius.lm.lt
Regina Petkevičienė (0,75 et.) – el. p. reginapetkeviciene@gmail.com
- Užtikrina vaikų, turinčių ugdymo(si) sunkumų, integraciją ir socialinę adaptaciją.
- Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą specialiųjų poreikių vaikams, kuriems nustatyti specialieji ugdymosi poreikiai, seka ir fiksuoja jų pažangą bei psichologinę savijautą.
- Atlieka moksleivių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, pedagoginį vertinimą.
- Teikia mokytojams metodinę pagalbą, supažindina su teisės aktais, reglamentuojančiais specialųjį ugdymą.
- Efektyvina tėvų švietimo politiką.
- Reguliuoja mokymo ir mokymosi krūvių strategiją specialiųjų poreikių mokiniams.
Socialinis pedagogas
Daiva Bagdonienė (0,75 et.) – el. p. daivajudman@gmail.com
Agnė Kriščiūnaitė (0,25 et.) – el. p. agne.krisciunaite@gmail.com
- Konsultuoja, informuoja mokinius, tėvus, pedagogus.
- Teikia pagalbą mokiniams, sprendžiant saugumo, užimtumo, elgesio problemas.
- Padeda šalinti priežastis, dėl kurių mokiniai negali lankyti mokyklos.
- Padeda įveikti mokymosi sunkumus.
- Rengia socialinių įgūdžių ugdymo užsiėmimus mokiniams, bendradarbiaujant su klasių auklėtojais.
- Rengia informacinius stendus, atsižvelgiant į mokyklos bendruomenės poreikius.
- Bendradarbiauja su vaiko teisių apsaugos, socialinės paramos, nepilnamečių tarnybomis, sveikatos priežiūros įstaigomis.
- Rengia ir vykdo įvairius prevencinius projektus ir programas.
Bibliotekininkas
Agnė Kriščiūnaitė (1,0 et.) – el. p. agne.krisciunaite@gmail.com
- Vykdo informacines ir edukacines funkcijas.
- Komplektuoja, tvarko, saugo ir populiarina fondą visose įmanomose laikmenose.
- Ugdo mokinių informacinius gebėjimus – rasti, kaupti, analizuoti ir pateikti informaciją bei jos šaltinius.
- Teikia profesinio informavimo paslaugas interneto technologijų priemonėmis.
- Teikia metodinę, informacinę pagalbą mokytojams ir mokiniams.
- Ugdo savarankiškus informacijos paieškos įgūdžius.
- Aktyviai prisideda prie mokyklos tikslų įgyvendinimo.
- Informuoja skaitytojus apie spaudinių ir kitų dokumentų fondą.
Teikiamomis paslaugomis naudojasi visa pradinės mokyklos bendruomenė: mokytojai, mokiniai, administracija
Mokinių sveikatos priežiūros specialistas
Mažena Gotlejevskienė – el. p. mazena.gotlejevskiene@vvsb.lt
- Ugdo moksleivių asmens higienos ir sveikos gyvensenos įgūdžius.
- Prižiūri maitinimo organizavimą, skatina sveiką mitybą.
- Įtraukia į sveikatos stiprinimą mokyklos bendruomenę.
- Organizuoja priemones, užtikrinančias traumų ir nelaimingų atsitikimų prevenciją mokykloje.
- Dalyvauja rengiant ir įgyvendinant sveikatingumo programas.
- Dalyvauja sprendžiant mokinių psichologines, adaptacijos ir socialines problemas.
- Nustato ir koreguoja lėtinių neinfekcinių ligų rizikos veiksnius (alkoholio, tabako, narkotikų vartojimas ir t.t.).
- Teikia konsultacinę pagalbą organizuojant kūno kultūrą mokykloje – komplektuojant pagrindines, parengiamąsias, specialiąsias kūno kultūros užsiėmimų mokinių grupes bei vykdant mokinių fizinį auklėjimą.
- Kaupia informaciją apie kasmetinius mokinių sveikatos tikrinimus ir analizuoja jų rezultatus.