Psichologas
Viktorija Urmanavičiūtė (1 et.) – el. p. u.viktorija1@gmail.com
- Rūpinasi, kad moksleiviai mokykloje jaustųsi psichologiškai saugūs ir ugdymo procesas vyktų be pašalinių negatyvių trukdymų.
 - Nustato moksleivių psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas ir padeda jas spręsti.
 - Konsultuoja, atlieka psichologinį įvertinimą ir tiriamąjį darbą.
 - Stiprina mokytojų, tėvų (globėjų) gebėjimą bendrauti su moksleiviais, turinčiais psichologinių problemų.
 - Šviečia moksleivius, tėvus ir pedagogus vaiko raidos psichologijos klausimais.
 
Psichologinė pagalba mokykloje teikiama, kai:
- Prašo mokinio tėvai (globėjai);
 - Siunčiamas mokytojų, gavus tėvų (globėjų) sutikimą;
 - Prašo Vaiko teisių apsaugos tarnyba;
 - Jeigu tėvai nesirūpina vaiku.
 
Kada kreiptis į psichologą?
- Yra bendravimo problemų su bendraamžiais, mokytojais ar tėvais.
 - Turi mokymosi sunkumų.
 - Jaučiasi vienišas, nemylimas.
 - Kamuoja nerimas, depresija, stresas.
 - Konsultacijos yra konfidencialios.
 
Logopedas
Regina Petkevičienė (1,0 et.) – el. p. reginapetkeviciene@gmail.com
- Teikia logopedinę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų.
 - Išsiaiškina moksleivių kalbos ir komunikacijos sutrikimų pobūdį ir priežastis.
 - Numato palankiausias sutrikusios kalbos plėtotės korekcijos priemones ir ugdymo(si) sunkumų įveikimo būdus.
 - Dirba individualiai ir grupėmis su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais.
 - Bendrauja ir bendradarbiauja su mokytojais ir kitais mokiniui pagalbą teikiančiais specialistais.
 - Konsultuoja tėvus ir pedagogus mokinių ugdymo(si) sunkumų įveikimo klausimais.
 
Specialusis pedagogas
Ligita Monkevičienė (1 et.) – el. p. ligita.monkeviciene@seskinespradine.vilnius.lm.lt
Lina Birietienė (1,5 et.) – el. p. lina.birietiene@seskinespradine.vilnius.lm.lt
- Užtikrina vaikų, turinčių ugdymo(si) sunkumų, integraciją ir socialinę adaptaciją.
 - Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą specialiųjų poreikių vaikams, kuriems nustatyti specialieji ugdymosi poreikiai, seka ir fiksuoja jų pažangą bei psichologinę savijautą.
 - Atlieka moksleivių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, pedagoginį vertinimą.
 - Teikia mokytojams metodinę pagalbą, supažindina su teisės aktais, reglamentuojančiais specialųjį ugdymą.
 - Efektyvina tėvų švietimo politiką.
 - Reguliuoja mokymo ir mokymosi krūvių strategiją specialiųjų poreikių mokiniams.
 
Socialinis pedagogas
Daiva Bagdonienė (0,75 et.) – el. p. daivajudman@gmail.com
Agnė Kriščiūnaitė (0,25 et.) – el. p. agne.krisciunaite@gmail.com
- Konsultuoja, informuoja mokinius, tėvus, pedagogus.
 - Teikia pagalbą mokiniams, sprendžiant saugumo, užimtumo, elgesio problemas.
 - Padeda šalinti priežastis, dėl kurių mokiniai negali lankyti mokyklos.
 - Padeda įveikti mokymosi sunkumus.
 - Rengia socialinių įgūdžių ugdymo užsiėmimus mokiniams, bendradarbiaujant su klasių auklėtojais.
 - Rengia informacinius stendus, atsižvelgiant į mokyklos bendruomenės poreikius.
 - Bendradarbiauja su vaiko teisių apsaugos, socialinės paramos, nepilnamečių tarnybomis, sveikatos priežiūros įstaigomis.
 - Rengia ir vykdo įvairius prevencinius projektus ir programas.
 
Bibliotekininkas
Agnė Kriščiūnaitė (1,25 et.) – el. p. agne.krisciunaite@gmail.com
- Vykdo informacines ir edukacines funkcijas.
 - Komplektuoja, tvarko, saugo ir populiarina fondą visose įmanomose laikmenose.
 - Ugdo mokinių informacinius gebėjimus – rasti, kaupti, analizuoti ir pateikti informaciją bei jos šaltinius.
 - Teikia profesinio informavimo paslaugas interneto technologijų priemonėmis.
 - Teikia metodinę, informacinę pagalbą mokytojams ir mokiniams.
 - Ugdo savarankiškus informacijos paieškos įgūdžius.
 - Aktyviai prisideda prie mokyklos tikslų įgyvendinimo.
 - Informuoja skaitytojus apie spaudinių ir kitų dokumentų fondą.
 
Teikiamomis paslaugomis naudojasi visa pradinės mokyklos bendruomenė: mokytojai, mokiniai, administracija
Mokinių sveikatos priežiūros specialistas
Vaiva Mikalajūnaitė (visuomenės sveikatos specialistė, vykdanti koordinatorės funkcijas) – el. p. vaiva.mikalajunaite@vvsb.lt
- Ugdo moksleivių asmens higienos ir sveikos gyvensenos įgūdžius.
 - Prižiūri maitinimo organizavimą, skatina sveiką mitybą.
 - Įtraukia į sveikatos stiprinimą mokyklos bendruomenę.
 - Organizuoja priemones, užtikrinančias traumų ir nelaimingų atsitikimų prevenciją mokykloje.
 - Dalyvauja rengiant ir įgyvendinant sveikatingumo programas.
 - Dalyvauja sprendžiant mokinių psichologines, adaptacijos ir socialines problemas.
 - Nustato ir koreguoja lėtinių neinfekcinių ligų rizikos veiksnius (alkoholio, tabako, narkotikų vartojimas ir t.t.).
 - Teikia konsultacinę pagalbą organizuojant kūno kultūrą mokykloje – komplektuojant pagrindines, parengiamąsias, specialiąsias kūno kultūros užsiėmimų mokinių grupes bei vykdant mokinių fizinį auklėjimą.
 - Kaupia informaciją apie kasmetinius mokinių sveikatos tikrinimus ir analizuoja jų rezultatus.
 

