Projekto tikslas – ištirti inkliuzinio ugdymo situaciją kiekvienoje šalyje partnerėje bei parengti gerosios praktikos pavyzdžiais grįstą įtraukiojo ugdymo metodinių priemonių paketą, skirtą su ankstyvojo amžiaus vaikais dirbantiems pedagogams.

Lapkričio 17 ir 23 dienomis šalių partnerių ir VK PDF studentai bei jų dėstytojai, lankėsi Vilniaus Šeškinės pradinėje mokykloje ir klausėsi direktorės Dianos Slepakovienės bei mokytojos metodininkės Daivos Maminskienės paskaitos. Svečiai siekė įgyti žinių apie inkliuzinį ugdymą ir pritaikyti gautas žinias bei patirtį savo darbe.  Multikultūrinė aplinka padėjo studentams, dėstytojams suvokti įvairių šalių kultūrinius skirtumus.

Nuo 2014 m. rugsėjo mėn. Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakultetas partnerių teisėmis dalyvauja Erasmus + strateginių partnerysčių programos 3 m. trukmės projekte „Inclusive Education in Early Childhood: Developing Good Practices“. Projekte, be VK PDF, dalyvauja 6 šalys: Belgija (VIVES University College), Danija (University College Syddanmark), Jungtinė Karalystė (University of Northumbria at Newcastle), Nyderlandai (Hanze University of Applied Sciences), Portugalija (Instituto Politécnico de Coimbra), Turkija (Balikesir University). Projektą koordinuoja Balikesiro universitetas Turkijoje.

Leave a Comment