Mokykloje veikia neuroedukacijos užsiėmimai vaikams. Apie būrelio paskirtį pasakoja užsiėmimų vadovė mokytoja Daiva Maminskienė:
– Visose mokyklose atsiranda vaikų, kurie patiria rimtų bendravimo ir abipusio supratimo sunkumų. Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikai dar nėra emociškai ir socialiai brandūs. Jiems dažnai reikalinga pagalba. Neuroedukacijos, naudojant dailės terapijos metodus paskirtis – padėti vaikams įgyti bazinių, socialiai atsakingai asmenybei būdingų bruožų, sustiprinti socialinius emocinius ir dvasinius gebėjimus, kurie gali padėti valdyti emocinius sunkumus, agresiją, bei sustiprinti mokymosi motyvaciją, skatinti pasitikėjimą savimi, padeda greičiau suvokti, įsisavinti ir įsisąmoninti didžiulius kiekius informacijos apie gyvenimą. Pavyzdžiui: orumas, tolerancija, ribos, takoskyra tarp gėrio ir blogio. ir t.t.. Neuroedukacijos metodai yra susiję su kiekviename žmoguje glūdinčiu gebėjimu projektuoti savo vidinius konfliktus į vizualines formas. Kai žmogus išreiškia savo vidinį patyrimą atvaizduodamas jį savo piešinyje, jis dažnai įgyja gebėjimą apibūdinti jį žodžiais, o tai leidžia suvokti problemą ir ją spręsti. Teigiamų emocijų piešimas rankomis atveria duris į gerą vaiko savijautą: padeda atrasti pozityvų mąstymą, koreguoja elgesį, sustiprina pasitikėjimą savimi.
Daugiau informacijos apie neuroedukaciją : https://m.youtube.com/watch?v=a36JKp-Ps-w