Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų subsidijų schemos „Vietinės ir regioninės valdžios bei jos institucijų administracinių ir viešųjų paslaugų teikimo gebėjimų stiprinimas“ paprojektis

Paprojekčio pavadinimas Mokytojų ir kitų mokyklos specialistų kompetencijų stiprinimas kūrybiškumo, vaizduotės ir vaikų poreikio skaityti skatinimo srityse
Paramos gavėjas Vilniaus Šeškinės pradinė mokykla
Paprojekčio sutarties Nr. 2004-LT-0029-SAC-2EEE/NOR-02-039
Paprojekčio trukmė 10 mėn., bet ne ilgiau kaip iki 2010 m. rugsėjo 30 d.
Paprojekčio vertė 354.409,70 Lt
Skirta paramos suma 301 248,25 Lt
Paprojekčio tikslai: Tobulinti mokytojų ir kitų mokyklos specialistų profesines kompetencijas kūrybiškumo, aktyvesnio vaikų vaizduotės naudojimo ugdymo procese ir vaikų poreikio skaityti skatinimo srityse. 
Paprojekčio metu vykdomos veiklos: Mokytojų ir kitų mokyklos specialistų kompetencijos buvo keliamos per praktinių seminarų ciklą kūrybiškumo, vaikų vaizduotės lavinimo ir skatinimo skaityti srityse. Seminarai tarpusavyje turėjo loginį nuoseklumą ir eiliškumą. Problemos, kurias norima spręsti vykdomu paprojekčiu: Šiuo paprojekčiu buvo siekiama inicijuoti mokytojų ir kitų mokyklos specialistų trūkstamų kompetencijų (darbo efektyvumui užtikrinti reikiamų žinių, mokėjimų ir įgūdžių) tobulinimą, skatinant savo darbe būti kūrybiškesniais ir dažniau naudoti vaikų vaizduotę ugdymo procese, taip pat skatinant jaunesniojo ir viduriniojo mokyklinio amžiaus vaikus skaityti ir formuojant šeimos teigiamą požiūrį į skaitymo svarbą. 
Paprojekčio tikslinė grupė: Mokytojai ir kiti mokyklų specialistai, pvz. bibliotekininkai, psichologai, mokyklos socialiniai darbuotojai, neformaliojo ugdymo koordinatoriai (iš viso 100 iš 12 Lietuvos mokyklų), taip pat mokyklų administracijų atstovai (iš viso 20). Netiesioginiai paprojekčio naudos gavėjai – mokytojų ir kitų mokyklos specialistų kolegos, kitų mokyklų darbuotojai, mokiniai ir jų šeimos.
Paprojekčio dalyvių skaičius: 120. 
Laukiami rezultatai 1 seminaras mokyklų administracijų atstovams, 3 seminarai kūrybiškumo, vaizduotės temomis, 3 seminarai vaikų poreikio skaityti skatinimui, 1 įvertinimo seminaras, iš viso 304 akad. val. seminarų. Paprojekčio metu įgytas kompetencijas mokytojai ir kiti mokyklos specialistai tiesiogiai taikys savo darbe, savo darbui suteikdami naują kokybės standartą, gerąja paprojekčio patirtimi dalinsis su savo kolegomis.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Leave a Comment