Atlikto mokyklos veiklos srities  „Ugdymas(is)
ir mokinių patirtys“ įsivertinimo  
išvados
1. Daugumos mokytojų nuomone, mokiniai geba savarankiškai susirasti reikiamą informaciją, klausti ir paprašyti pagalbos. 
2.  Mokiniai geba aptarti ir įsivertinti savo mokymąsi. 
3. Pamokų metu mokomasi sieti, suvokti, patikrinti savo supratimą nuolat grįžtant prie išmoktų dalykų.
4. Dauguma mokytojų mano, kad mokiniai geba mokytis bendradarbiaujant.      
5. Mokiniai geba išsakyti savo mintis, išklausyti kitus, klausti, diskutuoti, ginti savo nuomonę. 
6. Mokinių įsivertinimas vykdomas sistemingai. 
7. Mokykloje naudojami įsivertinimo būdai ir metodai ugdo pozityviąsias mokinių vertybes, skatina kiekvieno mokinio asmeninę ūgtį. 
8. Nors mokytojai skatina mokinius bendradarbiauti, tačiau tik dalis mokinių sulaukia pagalbos ir palaikymo iš bendraklasių. 
10. Mokiniams sudaromos sąlygos ir galimybės siekti daugiau ir įgyvendinti kūrybines idėjas.
Rekomendacijos
1. Sudaryti daugiau galimybių mokiniams gebėti aptarti ir įsivertinti savo mokymąsi. 
2. Stiprinti mokinių gebėjimą mokytis bendradarbiaujant. 
3. Skatinti mokinius labiau išsakyti savo mintis, išklausyti kitus, klausti, diskutuoti, ginti savo nuomonę.                                                                                                                                                    4. Stiprinti mokinių gebėjimą aptarti ir įsivertinti mokymosi gebėjimus bei pasiekimus  kartu su tėvais.

5. Skatinti mokinių bendradarbiavimą, mokėjimą džiaugtis savo ir draugų pasiekimais.          6. Ugdymo procese dažniau taikyti integruoto mokymo veiklas. 

 
 
 
 
 
 
 

Leave a Comment