Mokyklos veiklos srities „Rezultatai“ įsivertinimo
išvados
1. Daugumos mokytojų nuomone, mokiniai geba dirbti komandoje, kontroliuoti savo veiksmus, elgesį.
2. Mažiau nei pusės mokinių tėvų nuomone, imdamiesi naujų užduočių ar darbų, jų vaikai pasitiki savimi ir savo jėgomis. 3. Didesnė mokinių tėvų dalis sutinka, kad jų vaikai moka valdyti savo emocijas.
4.Išnagrinėjus mokyklos svetainėje aprašytus projektus, renginius (Tolerancijos dienos paminėjimas, pagyvenusių žmonių dienos paminėjimas, projektas „Visi skirtingi, visi vienodi“, ir kt.) matoma, kad mokyklos mokiniai pripažįsta kitų teisę būti kitokiems, nei jie yra, gerbia kitą asmenį ir yra geranoriški.
5. Mokykla yra parengusi programą ir įsitraukusi į sveikatą stiprinančių mokyklų tinklą, mokiniai įvairiomis veiklomis motyvuojami rinktis sveiką gyvenimo būdą.
6. Mokinių socialumas ugdomas organizuojant įvairius projektus, akcijas.
7. Siekiant pažinti mokinius vykdomi tyrimai: patyčių paplitimo, 1 klasių mokinių adaptacijos.
8. Įvairios veiklos, susitikimai, išvykos, įvairių profesijų žmonių vedamos pamokos padeda
mokiniams projektuoti savo gyvenimą.
mokiniams projektuoti savo gyvenimą.
9. Mokykloje pakankamai dėmesio skiriama mokymui įsivertinti savo žinias ir gebėjimus. Tai patvirtina mokytojų ir tėvų atsakymai anketose. Tai įtakoja mokymosi ūgtį.
10. Mokiniai, įsivertindami, įgyja veiklos planavimo įgūdžių, gali planuoti veiksmingą mokymąsi, siekiant tolimesnės pažangos.
11. Mokymosi planavimas grindžiamas aiškiu mokymosi tikslų ir uždavinių supratimu.
12. Planuojant labai svarbu atsižvelgti į mokinio individualius poreikius, pasiekimų lygį, mokymosi stilius ir polinkius.
13. Mokyklos (mokytojo) tikslas – ne perteikti kuo daugiau žinių, o ugdyti ir brandinti mokinio asmenybę, padėti jam pasiruošti mokymuisi visą gyvenimą, išmokyti mokytis ir išugdyti norą tobulėti.
14. Mokyklos pasirinkta strategija ir metodai padeda mokytis ir siekti pažangos.
15. Didesnė dalis tėvų ir dauguma mokytojų mano, kad mokykla turi savitų ugdymo pasiekimų.
16. Didžioji dalis tėvų yra patenkinti savo vaiko mokymosi rezultatais.
17. Visi mokytojai sutinka, kad mokykloje analizuojami apibendrinti, susumuoti atskiro mokymosi laikotarpio rezultatai.
18. Visi mokytojai sutinka, kad ugdymo turinys, mokymosi priemonės ir metodai koreguojami, naudojantis turima vertinimo informacija.
19. Visi mokytojai sutinka, kad mokykloje kiekvieno mokinio bendrųjų gebėjimų pažanga
yra pastebima ir įvertinama.
yra pastebima ir įvertinama.
20. Dauguma mokytojų sutinka, kad sistemingai apmąstoma mokinių, klasių pasiekimų dinamika. 21. Visi mokytojai sutinka, kad mūsų mokykla tinkamai parengia mokinius tolesniam mokymuisi. 22. Dauguma mokytojų sutinka, kad mokyklos bendruomenė efektyviai išnaudoja el. dienyno galimybes tarpusavio bendravimui.
Rekomendacijos
1. Sudaryti daugiau galimybių mokyklos bendruomenei siūlyti ir įgyvendinti iniciatyvas.
2. Vykdyti veiklas, kurios padėtų ugdyti mokinių laiko planavimo
supratimą.
supratimą.
3. Organizuoti veiklas, atskleidžiančias asmenybės unikalumą, ugdančias pasitikėjimą savo
jėgomis.
jėgomis.
4. Tėvų susirinkimų, individualių pokalbių metu daugiau dėmesio skirti tėvų švietimui
apie mokinio pasiekimų ir pažangos įsivertinimo reikšmę ugdymui.
apie mokinio pasiekimų ir pažangos įsivertinimo reikšmę ugdymui.
5. Konsultuoti tėvus apie vaikų gebėjimo veikti naujose, nestandartinėse
situacijose ugdymą.
situacijose ugdymą.
6. Periodiškai analizuoti vaiko ugdymosi pažangą.
7. Skirti daugiau dėmesio mokymui įsivertinti savo žinias ir gebėjimus.
8. Sudaryti daugiau galimybių sistemingai apmąstyti mokinių, klasių pasiekimų dinamiką.
9. Skirti daugiau dėmesio savitų ugdymo pasiekimų stiprinimui.
10. Efektyvinti mokyklos bendruomenės naudojimąsi el. dienyno galimybėmis tarpusavio
bendravimui.
bendravimui.